Mijn bestelling is niet geleverd, wat kan ik doen?

Soms krijgen wij vragen van stomadragers die speciaal zijn thuisgebleven om hun materiaal in ontvangst te nemen, maar desondanks geen koerier hebben gezien. Hoe zit dat precies met de levering van stomamateriaal? Wij vroegen het aan Mediq Combicare:

‘Bij ons vinden de leveringen in principe plaats tussen 12.00 – 21.00 uur. In overleg kan worden besloten om het pakket in de ochtend aan te bieden. Het pakket kan op ieder moment in de toekomst, of op ieder gewenst adres in Nederland worden afgeleverd (dus ook bij een dochter of een vriend, als deze beter in de gelegenheid is het pakket aan te nemen of op een dag dat het beter uitkomt). Via de ‘Track and Trace service’ op de website van Mediq Combicare kunt u het pakket volgen en kunt u zien hoe laat (in een tijdsbestek van 2 uur) het ongeveer afgeleverd wordt.

In geval van nood kunnen pakketten binnen 4 uur worden afgeleverd. We spreken van nood als iemand niet heeft kunnen voorzien dat de materialen zo snel op zouden raken (diarree, chemokuur, diefstal etc.). Bij nood betaalt Mediq Combicare de koerierskosten. Indien er geen sprake is van nood en u eist wel een snelle levering, dan zullen de kosten aan u doorberekend worden.

Onze bezorgers kunnen zich altijd legitimeren. Wanneer u niet thuis bent, doen zij een kaart in de bus. Hierop staat dat het pakket nogmaals wordt aangeboden of dat u kunt bellen om een andere afleverafspraak te maken’.